Pengikut Blog Ni

Sajak yang ntah apa-apa



Pink ButterfliesDikeheningan waktu ini,    
mataku belum mengantuk lagi,
mengapa begitu sukar untuk aku harungi,
dan petanda apakah ini,
         kawaii
hatiku tergerak mencoret sesuatu,
didalam blog tempat ku tuju,
entah apa yang ada diminda ku,
       nak kata pantun macam cipta lagu           
sebenarnya aku pun mati kutu,
                                  
nak tido belum mengantuk,
nak meng'ayat' tak reti nak buat
nak ber'fb tak de mood,
nak makan tak lalu,
ish..ish..ish

aku tau mengapa aku jadi begitu, 
sebenarnya aku begitu rindu,
pada abang @ suamiku,
                             
yang jauh duduk beribu batu,
      walau rintangan yang datang bertalu-talu,          
akan aku tabahkan hatiku,
     mengharungi cabaran dan onak berliku,
Oh Tuhan bantulah aku,
menghadapi dugaan yang kau beri padaku.

aku akan berdoa selalu,
mudah-mudahan semuanya kan berlalu,
lalu menjelma harapan dan sinar buatku,
 membina kehidupan yang baru..
rainbow
          

                            




ℓαмαиɛcнαн





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

.Lepas Baca, Bagilah Komen Yer!!..Satu Pun, Jadilah.