Pengikut Blog Ni

tension oh tension..

2 minggu lepas aku telah ke USM Pineng untuk hadiri sidang insentif kat sana. Tahun ni kebanyakan subjek yang aku ambik tak de kelas, cuma hadir utk ambil Peperiksaan PB saje. Baru nak hilangkan tension kerja,tup2 pergi sana 2 minggu makin pening kepala ku ini.. mana taknya, study dari pagi sampai pagi es0k.. biasala study last minute.. nak buat camana, masa tidak mengizinkan aku untuk mentelaah pelajaran.. langsung tak de masa.. time keje, keje.. time kat umeh wat balik keje pejabat sambung buat kat umah.. banyangkan 100-150 laporan aku kena siapkan setiap minggu.. naik muntah aku ngan anak2 buah dok buat laporan.. haru minggu pun keje.. dah tak terlarat rasanya aku nak dok kat unit dokumentasi ni.. bukan saje penat badan, penat segala-galanya.. badan pun makin kurus.. kan syok kalo ada reshuffle kerja..hm, ntah masa tu kan tiba..

habis mentensionkan diri kat USM, aku sambung lagi tension kat tempat keje.. 2 minggu tek keje, ari ni masuk keje, rasa beng0ng sekejap.. laporan lagi.. laporan , laporan, dan laporan.. bila nak habis ni.. uhh, tension tahap dewa dah ni.. 

esok hari minggu aku nak balik kampung kat terengganu.. dah 2 bulan tak balik kampung.. cian ngan mak, ayah dan adik2 yang dah lama tak tengok anak aku yang kecik tu.. si haziq@ cat miau2.. mesti diorang ingat dan rindu giler kat anak2 aku.. hm, boleh la aku rehatkan diri sepuas2nya.. hehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

.Lepas Baca, Bagilah Komen Yer!!..Satu Pun, Jadilah.