Pengikut Blog Ni

:: main masak-masak ::

hari tergerak hati nk buat puding roti marble.. Alhamdulillah ari buat jadi lapisan marble dia, last week buat tk jadik.. jdi bercampur2.. En Suami suka makan puding ni, selalunya dia akn makan dgn kakak.. b0leh habis satu l0yang tau.. mana taknya.. isteri dia buat katakan.. mestila s0dap.. kalo mjelang bulan ramadhan aku dan keluarga jarang beli kuey kt bazar.. selalunya aku buat jer kuey ape yn En. Suami nk makan.. bukan apa, aku dan En. suami pernah terkena kuey puding gula hangus yang keras dan langsung tak sedap..


tak baik tau jual kuey2 yg mcm tu kt pelanggan, tmbh2 bulan p0sa.. bila teng0k kuey mesti nk sumer.. rasa nk mkn time tu jer.. tp bila da skali terkena, terus suami suh buat s'diri kuey2 yg dia nk makan.. at the same time jimat duit, dn bole makan banyak.. hehehe.. ni aku upload kan gmbar puding roti marble yg aku buat td..

yang ni aku campurkan wrna kuning + coklat


yang ni plak wrna putih + coklat

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

.Lepas Baca, Bagilah Komen Yer!!..Satu Pun, Jadilah.