Pengikut Blog Ni

: :My New Hobby : :

sekarang ni aku dah punya hobi baru ... iaitu menjahit manik dan membuat home made coklat..
Pada mulanya, aku sekadar tengok dalam facebook kawan-kawan je buat diaorang buat coklat.. pstu tengok member2 yang cuba nasib, banyak terima order dari customer, macam best jerk aku tengok... hm, aku pun try la buat.. Alhamdulillah, ada plak kawan pisbuk yang nak tempah.. tak sangka plak.. rupa-rupanya bisness online ni mmg cepat dapat customer.. rezeki kan....

hm menjahit manik plak, suatu hari tu.. saja jer tangan aku taip kat google pasal manik2 nih.. buka2 ada macam2 jenis rekaan bunga dari manik.. terus fall in lovge ngan manik.. hm, apa lagi aku pun terus beli manik dan peralatannya dan cba jahit pada baju kurung aku yang lama2.. fuh, nasib baik jasi.. aku kalo bab kreatif-kreatif ni memang suka giler.. tambah2 kalo first time buat terus jadi.. ni ada skit gambar2 jahitan manik dan coklat yang aku try buat tu..
pasni kalo ada la peminat2 blog yang nak tempah boleh la.. kui kui kui

----->> amacam cantik tak?? hehehe




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

.Lepas Baca, Bagilah Komen Yer!!..Satu Pun, Jadilah.